BREAK #1 – Hoe maak je jezelf zichtbaarder?

Wees welkom op onze allereerste LIKE RIDING A BIKE BREAK op 14 november!

Als ambitieuze vrouw met idealen en expertise kun je vaak waardevoller zijn dan je denkt. Verdiepend als expert, maar ook als vrouwelijk rolmodel in door mannen gedomineerde omgevingen. Maar hoe wordt je dat: zichtbaarder? Waar begin je, en vanuit welke gedachte?

Janneke van Heugten daagt je in deze BREAK ‘Hoe maak je jezelf zichtbaarder’ uit om zichtbaarder te worden. Vrouwen zijn nog steeds veel minder zichtbaar in de media dan mannen. Terwijl het voor vrouwen (en onze kinderen!) juist zo belangrijk is om meer vrouwelijke rolmodellen te zien. De workshop geeft je inzicht in het belang van zichtbaarheid en profileren. Je krijgt praktische tips over hoe je je zichtbaarder maakt, zodat meer potentiële beslissers (zowel binnen als buiten jouw bedrijf) weten wie je bent. En waar jij ze mee kunt helpen. Zodat journalisten jou zelfs als deskundige voor interviews willen. Of vragen om als gast aan te schuiven bij programma’s.

Programma

19.30 – Inloop
20.00 – Workshop ‘Hoe maak je jezelf zichtbaarder?’
21.30 – Gelegenheid om te na te praten en te netwerken met een hapje en drankje
22.30 – Einde

Aanmelden

De workshop vindt plaats in Rotterdam en kost 30 euro per persoon (inclusief drankjes en hapjes). Aanmelden kan via info@likeridingabike.nl | 06-2901 0286. Of persoonlijk bij Monique of Suzanne. Ook voor vragen kun je op die manier contact opnemen.

Na inschrijving ontvangt je een bevestiging met detailinformatie.

We zien je graag op onze eerste LIKE RIDING A BIKE BREAK!

 

Over Janneke van Heugten spreekt over de kansen van zichtbaarheid in de media. Ze startte haar loopbaan op de persafdeling van Amnesty International (Sydney). In 2007 zette zij het eerste publiciteitsbureau voor vrouwelijke ondernemers in Nederland op. Sinds 2008 zet zij zich met Mediaplatform VIDM in om meer deskundigen met een missie aan gratis media-aandacht te helpen. Daarnaast doet Janneke van Heugten regelmatig onderzoek naar de aanwezigheid van mannen en vrouwen in de media en publiceert ze hier over.